Nowa usługa powiadamiania o awariach uruchomiona przez PEWIK GDYNIA. (data: 2019-01-10)

W związku otrzymanym przez spółdzielnię pismem dotyczącym uruchomienia przez PEWIK GDYNIA Sp. z o.o. usługi powiadamiania mieszkańców o przerwach w dostawie wody, spowodowanych planowanymi pracami lub awariami sieci wodociągowej, za pośrednictwem wiadomości SMS lub e-mail zamieszczamy poniżej treść komunikatu.

PEWIK GDYNIA Sp. z o. o. uruchomił właśnie nową, bezpłatną usługę umożliwiającą błyskawiczne przekazywanie, wszystkim zainteresowanym, komunikatów informujących o przerwach w dostawie wody i awariach. Usługa polegająca na przesyłaniu krótkich komunikatów sms i/lub e-maili adresowana jest do wszystkich mieszkańców obszaru działania PEWIK. tj. Gdyni, Rumi, Redy, Wejherowa, Kosakowo i okolicznych miejscowości (odpowiednie miasto podane w zależności od tego do kogo skierowany będzie komunikat). Mogą z niej korzystać nie tylko osoby posiadające umowę na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków, ale również mieszkańcy budynków wielorodzinnych administrowanych np. przez wspólnoty mieszkaniowe czy spółdzielnie. Wiadomości przesyłane będą w godzinach od 7:00 do 22:00, 7 dni w tygodniu, adekwatnie do występujących wydarzeń.

Jak aktywować usługę powiadamiania sms?

Wystarczy dokonać rejestracji (szczegóły postępowania zawarte są na stronie
www.pewik.gdynia.pl konkretny link).

Regulamin jest dostępny na stronie internetowej
www.pewik.gdynia.pl w zakładce sms.